expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 20 sierpnia 2013

Śliwki i odgrzebane przepisy :-)


Od kilku dni jestem już w domu. Wakacyjny wyjazd jest już tylko wspomnieniem. Niemalże tropikalne upały zamieniłam na nieco jesienną aurę, co spowodowało, że wszyscy domownicy są przeziębieni. Na przekór pogodzie jednak nadal rozkoszuje się latem i jego darami.
 


Będąc posiadaczką kilku kilogramów słodkich śliwek postanowiłam odkurzyć parę przepisów, które już kiedyś zamieszczałam na blogu. Na pierwszy ogień poszły knedle twarogowe klik. Do tej pory przygotowywałam je z truskawkami, dziś były to śliwki. Do ciasta dodałam pół łyżeczki cynamonu, co zmieniło ich smak. Moja córka stwierdziła, że zapachniało świętami.
Do knedli przyrządziłam polewę z masła stopionego na patelni, do którego dodałam 1 łyżkę mielonych orzechów laskowych i pół łyżeczki cukru. Podgrzałam jeszcze przez 2 minuty i polałam tym knedle.


Inne śliwkowe propozycje: ciasto ze śliwkami klik i  mój niezawodny i najlepszy na świecie maślankowiec klik oraz przetwory śliwkowe klik

Brak komentarzy: